Friday, November 21, 2008

moody..

semalam blik kje pukul 6 ptg..wahh best giler.blik awal...aku pun tgu la teksi cm biase..tgu dan tgu ..dpatla teksi..driver india..naik je la..hujan pun mkin lebat...da naik ni..da pusing roundbout...die patah blik tempat tdi..mamat ni knape.pastu die ckp ngn aku."xbole anta la dik.gas abis.." hahahaa..bodo btul kan..naik hangin aku..aku suh pun suh die anta kt dpan ou..hampeh btul..da smpai ou..aku amik kupon teksi..9 rgt aku kene..tdi kene ngn india tuh 5 rgt..argghh tensen aku..msg pun smpai..
yan : "awak kt mne?..da smpai lum?.sye tgu kt kedai bwah"
aku : on da way..(kang ckp pnjg2 die byk tnye)..hehe
..sian yan..lame tgu aku..padahal nk gi keje da ptg tuh...aku sje je msg tdi nk ajak minum kt bwah,.,die nk tgu aku jgk...aku pun gatal msg die wat ape..hehehehe..da nek teksi..jem plak..hurm hujan lebat..tdo best nih..tibe2 uncle teksi tu ajak aku bebual pulak...aku iyekan je la..pdahal aku xdgr ape die ckp...lantakla..penat sgt..smpai je flora..aku trus gi kedai mkn...nmpak yan bace paper..aku dtg die wat xtau je..hampeh...marahla tuh..aku lmbt..aku pun duk la...hangin jgk sbb xde spe nk order minum...yan lantak bace paper..die tersengih2..aku pun xtau npe..lantak ko la..die tau aku msti hangin..tibe-tibe die ckp.."sabtu ni sye nk kuar, ngn my friend"..aku pun ok je la ..tpi dalam ati aku...nk sgt tau die kuar ngn spe..kang tnye lebey2 die ingt aku jles..huh...diamkan je...tpi aku da xde mood..aku pun bce je la paper..die ckp aku buat xtau je..."awak ?"..aku ckp npe...yan diam..die tau aku da lain.,.maybe die da knal aku kot..mne aku nk smbunyi muke aku nih kalo da mrah..msti die perasan...aduhaii..aku pun syp je laa...die trus amik phone..call taxi..die tgok aku lgi..aku ckp"call la taxi cepat." die snyum..huh..geram btul aku kt die nih...aku pun da xde mood..taxi pun lambt.,.aku da xtau nk ckp ape ngn die...die je nk ajk bual..aku iyekan je laa...ok..taxi da smpai..lega aku..die hulur tgan..aku pun salam..die gosok kepala aku..huh..sian plak xbebual sgt ngn die...die pun sgup tgu aku lame ..nk teman aku minum.(.alun2..ko ni moody btul)..aku pun naik umah..da kt umah busan....apelagi aku pun zZzzzzZ.....

No comments: